Культура вождения. Можно ли ее “реформировать”?

Наш специальный корреспондент в Польше 🙂 Yevhen Prykhodko обращает наше внимание на культуру поведения на дороге водителей и пешеходов:

Знімок екрана 2015-10-11 о 20.23.32

Если не знать, как это выглядит а Польше, то можно попытаться поспорить – в Украине тоже благодарят “аварийкой” и могут посигналить встречным машинам про пост ГАИ.
На самом деле – пропасть огромна.

В Польше с 2002 года действует Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (KRBRD), которая выполняет различные функции, в том числе – реализует масштабные информационные программы.
В мае этого года, когда подводили итоги годичной программы не узнать о ней было совершенно невозможно – было множество передач на телевидении, постерами были буквально заклеены все столбы.

Как результат:

W Programie Realizacyjnym na lata 2015-2016 w filarze “Bezpieczny człowiek” określiliśmy konkretne zadania do realizacji mierzone wskaźnikami, które pokażą rzeczywisty wpływ realizowanych zadań na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego, mierzonego ostatecznie liczbą osób zabitych oraz ciężko rannych w wypadkach drogowych. Przykładowo jednym z zadań w tym zakresie realizowanym przez GDDKiA będzie budowa urządzeń bezpieczeństwa dla pieszych na drogach krajowych, w miejscach o wysokim stopniu ryzyka indywidualnego. –mówi Agata Foks, Sekretarz KRBRD. Sekretariat KRBRD przygotuje natomiast wytyczne wyznaczania przejść dla pieszych przy uwzględnieniu zmian w prawie w zakresie pierwszeństwa pieszego. Na poprawę bezpieczeństwa pieszych będą wpływać także zadania z zakresu zarządzania prędkością.

Правда, и в Украине в этой сфере подвижки есть – проект ЄС, який надає технічну допомогу Міністерству інфраструктури України, “Підтримка впровадження Транспортної стратегії України” розпочав пілотну кампанію з безпеки дорожнього руху в Ужгороді та Мукачеві. Мета цього проекту – привернути увагу громадськості до потреби переконання всіх користувачів доріг у їх безпеці, а також провести акції серед молодого покоління як найбільш вразливої групи користувачів доріг.

Осталось совсем немного – перейти от пилотного проекта к повседневной практике.

А также – заодно подумать о реализации и такого проекта как Świadomy Kierowca

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s